Why are you telling all these lies?

Har chillat sönder hela helgen! Bara glott på film och skype:at med massa folk. Körde sanning och konka med Sebbe på skype inatt också, lol, fett kul. Hans handbojor gick sönder när han drog i dom, och dom är typ gjord av metall så jaaa, där har ni en stark kille ;)
Ajja, idag vaknade jag vid 10 och drog till Fränsta med mamma för att handla lite. Köpte tuschpennor också så har suttit och ritat lite ikväll också. Ritade en gullig gris till mamma som hon hängt upp ovanför sitt sängbord.. c:
Sedan har jag bara facebook:at, dunkat musik och halvsovit. Kollade på lite hemfilmer med mamma, pappa, farmor och morfar förut också, helt okej. Robert och jag var skitsöta när vi var små ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen en stund och sedan ska jag se på massa film, hörshej! c:
saknar sommaren ~~



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?