Feelin' fine, lookin' good

JAG VET ATT JAG SUGER PÅ DET HÄR JUST NU!!!!!!! SORRY SORRY SORRY!!!!
Men jag har varit upptagen i stort sett varje dag, here's why!
Jag har pluggat en massa till AM-kortet (inte så mycket kvar nu btw), sovit över hos Johanna hela veckan ungefär och så har jag varit med Jossan sen i fredags till igår. VI har kört fyrhjuling och moppe lite här och där. I lördags drog vi till Fränsta och handlade massa godis, chips, kakor och dricka. Igår for vi ner till THR och handlade mjölk och bröd eftersom varken mamma eller pappa hade möjlighet att handla då, senare mot eftermiddagen/kvällen tog vi moppen och for till Fränsta, köpte kakor och sedan drog vi iväg och träffade massa folk. Först iväg till Jesper där ingen var hemma, så då drog vi till Wille men han var inte heller hemma så istället drog vi hem till Rasmus (♥) och Chrille för att småprata lite och hämta hem mina Freddy Krueger-filmer som Chrille lånade förra månaden. Efter det drog vi till Johanna och där var också Wille :pp
Satt och kollade på film några minuter sedan stack vi hem till Elvis och Melissa, ingen hemma såklart så då for vi ett varv igenom Johannisberg och på vägen tillbaka så hade Melissa kommit hem så då snackade vi med henne ett tag. Sedan tog vi södra sidan halvvägs hem, och svängde sedan in på norra vid Fränsta igen för en jävla traktor var framför oss jättelänge och skulle stanna kvar längs södra -.-
Sen hem och fikade lite och sen drog Jossan hem och jag blev forever alone </3
Har sedan dess bara pluggat och kollat på film. Pluggade 3 timmar non-stop inatt och härligt känns det nu iaf, har bara 60 frågor kvar på teorin nu, (plus "repetition" och "sluttest" osv), och så ska jag övningsköra sista passet imorgon förmiddag :D
Så snart har jag körkortet, så då lär man inte vara hemma så ofta längre ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?