Barnvagns-attack! :@

Jag kanske har glömt att berätta att jag började gymnasiet i torsdags? Jag går nu iaf på Handel och administrations-programmet :) Min klass och min mentor är sjukt härliga :D
Har iaf sovmorgon idag, imorgon och på torsdag eftersom jag börjar 10.10 tis+ons samt 9.55 på torsdagar :)
Just nu sitter jag och Jossan på tåget mot Sundsvall, och det fanns inga lediga 6-mannaplatser kvar så vi satte oss vid dörrarna på dom små stolarna där istället :pp Och i Stöde klev en invandrarfamilj ombord och såklart har de en barnvagn med sig som de ställde här bredvid oss?! Det blockerar nästan hela utrymmet vid dörrarna och den rullar mot mig och Jossan hela jäkla tiden.. Seriöst, ska man ha barnvagn på tåget osv så ska man väl ändå försöka "låsa" den och se till att den inte blockerar vägen?! Jävla cp... -.-


Postat av: Sanna Svedin

Jättefin blogg du har! Hur mår du idag? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-05 @ 17:58:04
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?