Zooey Deschanel / Carly Rae Jepsen

Har inte bloggat på ganska exakt två veckor, jag har varit upptagen hela tiden! Har varit med bästavän nästan varje dag, haft en massa "sista minuten"-planeringar, tältat, sovit i sommarstugan med några vänner och kört fyrhjuling som aldrig förr :D
Men jag ska försöka skärpa mig med uppdateringen så gott det går. Jag bloggar när jag får tid över helt enkelt :)
 
Har tänkt på en sak ett bra tag faktiskt, och det är att Zooey Deschanel (hon som spelar Allison i "Yes Man" med Jim Carrey) och Carly Rae Jepsen (hon som sjunger "Call me maybe") är så sjukt lika varandra, det är ju sjukt läsigt hur dom är lika!
Zooey till vänster, Carly till höger.

Imorgon blir det iaf ingen vidare sovmorgon för min del, måste upp i skaplig tid för att hinna duscha, äta en rejäl frukost och plugga på som fan på vägskyltar mm. Ska nämnligen iväg till Fränsta vid två-tiden och övningsköra moppe med Micke från körskolan :)
Hoppas det går bra, det tror jag det gör för jag har ju kört moppe förut men är ju såklart lite nervös nu när jag ska köra på lite större vägar med mer trafik än här i byn bara.. :)
Önska mig lycka till! :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?