Throw that mirror away

Bara för att jag har sjukt tråkigt och inte bloggar så ofta längre så kommer jag lägga upp en massa olika "tester" under dagen för att hålla bloggen uppdaterad, lol :pp

 

Namn: Rebecka
När fyller du år: 28 september
Antal kuddar i sängen: 2
Bästa platsen på jorden: Hybo!
Bästa surftips: Lol vafan?
Snö eller sommar: Föredrar båda
Drömmer om: Mycket
Favorit-tvprogram: Shake it up
Favoritbil: Volvo v70
Favoritbok: Vem älskar Prue?
Favoritdator: Min bärbara HP och min stationära Dell ♥
Favoritdjur: Hund
Favoritdryck: Coca-cola och Burn
Favoritfik: Café Charm
Favoritfika: Chokladboll, bullar och dricka
Favoritfilm: Footloose
Favoritförfattare: Ingen aning
Favoritgodis: Kexchoklad
Favoritkläder: Jeansleggins och t-shirt
Favoritmat: Mammas spaghetti och köttfärssås
Favoritmusik: Allt utom opera, techno och orkestermusik
Favoritradiokanal: Rockklassiker
Favoritrestaurang: Kina/thai!
Favoritskådis: Eddie Murphy, Mel Gibson
Favoritspel: Ace of Spades
Favorituteställe: Vart som helst i Munkan
Skog eller stad: Båda
Favvoritfärg: Lila och svart
Vad vill du bli när du blir stor: Sångerska eller frisör
Frisyr: Platt och utsläppt
Beroende av: Coca-cola, kexchoklad och musik!! :D
Går i sömnen: Nej
Äta människokött eller vara med i big brother: Inget :s
Har på mig just nu: Underkläder, strumpor, jeansleggins, t-shirt
Någonsin kört en skoter: Haha såklart?
Hemort: Torpshammar
Hemsida (URL): Du är redan där ;)
Hobby: Vet inte
Hårfärg: Brunt
Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon: Volbeat - Magic Zone
Högsta önskan: Bli kändis ;)
Intressen: Sjunga, dansa, köra moppe/fyrhjuling
Kammar håret: Ja
Hur skulle dina vänner beskriva dig: Random (y)
Min idol: Michael Jackson
Ogillar mest hos folk: Falskhet
På söndag ska jag: Peppa inför måndag :D
Vad har du under sängen: Damm
Senast köpta skiva: Ingen aning, var så jävla längesen xD
Senast sedda film: Gullivers resor
Skonummer: 39-40
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem: Michael Jackson, Louis Tomlinson, Niall Horan
Skulle helst vilja: Se på film :p
Skulle du vilja äta hela månen: Nej wtf?
Tredjeroten ur 27 är: Haha
Tror på spöken: Ja
Päls eller naken: Päls...?
Vilken kroppsdel klarar du dig utan: Vet inte
Tycker inte om: Grönsaker
Tycker om: Soooool
Vad skulle du vilja vara världsmästare i: Dans
Vill kunna: Gå på händer
Vill åka till: Hybo :c
är bra på: Vet inte
ålder: 15
åt till frukost imorse: Pringles
ögonfärg: Grön-grå
önskar mig i julklapp: Ingenting, jag vill bara att alla ska vara glada på jul ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?