I still turn to you

Fem band du lyssnar på:
1. Tenacious D
2. One Direction
3. Nickelback
4. Raubtier
5. Skitarg

Fem filmer du gillar:
1. Snuten i Hollywood 1
2. Dödligt vapen 1
3. Rock of Ages
4. Ice Age 4
5. Gullivers resor

Fem böcker du gillar:
1. Vem älskar Prue?
2. Hemligheten
3. Moonwalk (MJ's självbiografi)
4. Jag är Ozzy
5. Dogboy

Tre saker du är rädd för:
1. Småkryp!
2. Åska :c
3. Lärare som är 50+ xD

Fem personer du tycker ser bra ut:
1. Louis Tomlinson
2. Niall Horan
3. Harry Styles
4. Zayn Malik
5. Liam Payne

Avslöja tio saker om dig själv:
1. Jag är inte tillsammans med Rasmus längre om det var nån som trodde det
2. Jag kan inte sova utan strumpor
3. Jag hatar att använda smink (än så länge, lär väl falla för grupptrycket senare i höst)
4. Jag har gjort illa benet men vet inte hur :pp
5. Jag tror att jag pajat min moppe nu idag (y)
6. Jag har väldigt svårt att släppa taget om saker jag gillar
7. Jag älskar att shoppa!! :D
8. Jag har en favoritlärare på Fränstaskolan (tro det eller ej men så är det)
9. När jag är arg så lyssnar jag på musik jättehögt :D
10. Jag älskar kladdkaka

Favorit...
Färg: Lila och svart
Låt: Amaranthine, While your lips are still red
Dryck: Coca-cola, Burn
Glass: Daimglass
Maträtt: Mammas spaghetti och köttfärssås ♥
Tid på dygnet: Kväll/natt
Årstid: Gillar alla
Skolämne: Rast (y)
Djur: Hund
Land: Sverige
Stad: Göteborg

DU
Namn: Rebecka
Smeknamn: Becka
Längd: Ingen aning
Vikt: 52-54 eller nåt
Ögonfärg: Grön-grå
Hårfärg: Brun
Skola: Börjar på Sundsvalls Gymnasium i höst
Husdjur: Hund
Bor: Hemma ;)
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?