New in!

Var i stan i fredags med Jossan, Johanna och Wille och inne på New Yorker hittade jag två awesome toppar/tröjor. Blev så jävla kär så jag var tvungen att köpa dom (plus strumpor haha), bilder nedan i inlägget (y)
Idag har jag varit i Östersund med familjen och haft en "familjedag" eftersom vi inte gjort nånting tillsammans alla fyra under hela sommaren. Så mamma och pappa bestämde att vi skulle åka iväg dit och shoppa, äta lunch och ha trevligt :) Hittade ett par svarta jeansleggins (äntligen!), en topp, en keps/basker, och en väska tills jag börjar i skolan i höst! :)'
Ursäkta för usla mobilbilder, kameran är helt död och minneskortet är fullt....
 
Topp, New Yorker, 99:-
 
Topp, New Yorker, 99:-
 
Topp, Kappahl, 199:-
 
Jeansleggins, Kappahl, 199:-
 
Väska, Stadium, 99:-



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?