If it takes forever, then I'll wait forever

Det här inlägget är nästan meningslöst, men Maja ville att jag skulle skriva nånting så HERE YOU GO! ♥

(Förlåt om du läser det här mamma)
Har precis varit ute med Jossan, Johanna och Emma och gjort toast nere på campingen, det tog ungefär en halvtimme innan vi fick igång elden, lol. Men till slut så! c:
Kallt som satan var det, eller ja, iaf om fötterna och händerna så jag satt vid elden hela tiden så antagligen måste jag uppsöka en optiker och kolla synen nu pga all jävla rök som jag fick i ögonen xD
Men mysigt var det och vi pratade om kompisar, minnen och mer därtill :)

Nu ska vi nog se en film och sen sova, och faaan vad jag ska duscha länge sedan, fyfan. Stinker rök så in i helvete. Ska bli skönt att duscha bort lukten, höhö! c:

Skyll dig själv, Maja ♥


Postat av: Majski

Nu är jag nöjd!!!

2012-01-02 @ 04:36:55
URL: http://majavikberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?