That's where we wanna go

Dag 4 - Någon du älskar.


Dag 5 - Något du saknar.
Saknar januari-maj 2010, det var då jag var som lyckligast. Var med Jossan nästan varje dag, spelade in typ 178315071084 olika mongovideos, träffade Samuel, fjantade runt som satan med Emma R och hade helt enkelt den bästa tiden i mitt liv!
Saknar även sommaren 2009 då jag var med Chrille HELA tiden. Brukade gå långa promenader i det alltid så vackra vädret på dagarna och kvällarna, ibland på nätterna också. Lyssnade på musik som jag inte lyssnat på på ett bra tag nu och hade jättemysigt med både de ena och de andra vännerna.
Så ja, man kan väl säga att 2009-2010 är två saknade år i vissa delar :)<3


Postat av: Tanja

ILY<3

2012-01-28 @ 18:03:20
URL: http://skywind.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?