Aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om

5/1-1929 - 3/1-2012, farväl älskade du! ♥
Vila i frid, världens bästa farfar. Jag kommer aldrig glömma dig, min allra bästa vän! ♥



Postat av: Lottie

Usch stackare! Vet precis vad du går igenom. Förlorade min mormor för 4 år sedan och det var den värsta dagen i mitt liv. Hon betydde allt för mig och hon var "kärnan" i familjen. Men jag försöker tro på ett liv på en annan sida. Att alla våra nära och kära finns bland oss ändå. Bara att vi kanske inte kan se dom. Men dom ser vad vi gör och de finns där till hands. Prata med din farfar för han hör dig säkert och han finns vid din sida!



Vila i Frid till din Farfar!

Massa tröst kramar till dig!

2012-01-05 @ 01:33:14
URL: http://www.mondoblog.se/thistooshallpass

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?