Var passion kan leda till ett helvete

Ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte bloggat på ett par dagar men jag har varit sjuk sen i måndags som ni vet... Har bara suttit hemma och kollat på film de senaste dagarna, har inte varit i skolan så lär väl ha missat lite där, jättebra! Hörde av en kompis idag att de hade börjat med förberedelser inför nationella proven i engelska så lite har jag ju missat men ajja.
Annars har det inte hänt så mycket de senaste dagarna (:

Beställde iallafall min skolavslutnings-klänning för en stund sen! Sjukt nöjd med mitt val, hoppas bara den passar också! Beställde ju från internet så det lär ju ta ett tag innan den kommer och då får vi verkligen hoppas att storleken är bra! Vill ju inte skicka tillbaka den, den är ju så sjukt fin! ^^


Postat av: Sara

Den var riktigt fin (Y)

2012-02-18 @ 00:16:50
URL: http://sarasatmarah.blogg.se/
Postat av: ERIKA EMILSSON

kan inte du lägga ut bilder på dina bästa vänner och ett klassfoto? :)

2012-02-18 @ 13:57:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?