They don't know what I'm looking for,
they don't know what I need

Var ju som sagt hos Leonora igår kväll/inatt med Jossan och Johanna, satan vad kul vi hade! Runt 19-tiden drog vi hem till Jesper och där var också Tim så då följde de med oss och då drog vi och hämtade Wille också. Sen gick vi allihopa till Vikbron, mulade varandra, gled på vägen som var helt täckt av is, dansade och bara flummade runt. Sedan fortsatte vi rakt fram upp till landsvägen och gick sedan genom halva södra sidan av Fränsta och bort till den livsfarliga vägen ner mot "isvägen". Gick över isen och lyssnade på musik och flummade runt osv, när vi kommit över så gick jag, Jossan, Wille och Johanna till Sofias grav en stund medans Tim vandrade runt lite här och där på kyrkogården och Leonora stog och väntade med Jesper vid kyrkan.
Sedan gick vi hem till Jesper och körde sanning och konka till typ strax innan midnatt. Då drog jag, Jossan, Leonora och Johanna hem till Leonora igen och pratade, lyssnade på musik, flummade, dog några gånger och hade allmänt flummigt! Sjukt kul! Johanna somnade på soffan ett antal gånger medan vi tre andra inte kunde sova för det var för varmt i Leonoras rum så runt halv 4 inatt började vi bädda med madrasser ute i vardagsrummet/tv-rummet så då sov vi tre där :pp
Jag och Jossan somnade nån gång runt 4 eller halv 5 och så vaknade vi typ 9 så nu är jag sjukt trött!

Två bilder från igår kväll


Postat av: tanja

Hej,tycker du ska göra en videoblogg :D Hejdå<3

2012-02-11 @ 17:49:22
URL: http://skywind.blogg.se/
Postat av: Tanja

sV: Speciellt gjord för mig (a) x'd<3

2012-02-11 @ 18:24:30
URL: http://skywind.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?