Inlägg från en sjukling

Halsen gör fortfarande ont, det är mycket värre än igår kväll nu. Hatar den verkligen! Nån som vill byta? ._.
Tog och värmde mer nyponsoppa till frukost så sitter och dricker det för fullt nu. Lånade mammas mugg som jag köpte till henne på morsdag förra året (:
Har inte så mycket nyponsoppa kvar i tetran i köket nu så jag har bett mamma köpa en ny innan hon åker hem från jobbet så jag inte behöver plågas mer än nödvändigt idag. Klarar mig inte utan nyponsoppa när jag har ont i halsen. Det går bara inte!

Har studiedag idag och imorron så idag ska jag bara chilla framför datorn och se på film tills ögonen blöder. Först ska jag se klart säsong 2 av 2½ män och sedan blir det nog Grease 2, Jumanji, En prins i New York och en massa andra filmer... c:




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?