I always got you on my mind

Har vaknat ett flertal gånger den här morgonen, först vaknade jag strax innan 8 av att jag hörde mamma gå ut genom garaget för hon skulle på jobbet. Sedan somnade jag en liten stund och sen kom pappa in och väckte mig men jag vände mig om och somnade igen, haha, stor diss till pappa! (y)
Sov i typ 2-3 timmar och sen vaknade jag sista gången men låg kvar i sängen i typ en timme innan jag klev upp och klädde på mig.
Gjorde frukost, två korvar med bröd och så lite coca-cola.. Nyttigt, javet :pp

Idag vet jag inte vad som händer, ska väl antagligen bara sitta och spela Sherwood Dungeon och sedan chilla framför Big Bang Theory, håller på att kolla på säsong 3 för tillfället, sedan ska jag ladda ner säsong 4, fast jag egentligen inte gillar den säsongen, eller femte säsongen heller men ajja....
Och ikväll är det sista deltävlingen i Melodifestivalen! Längtar verkligen! Håller faktiskt på Danny ikväll, han brukar vara bra i vanliga fall så han lär ju äga ut alla ikväll! (y)
Och dessutom fyller Danny 26 år idag! Grattis! :)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?