Rosa sitter i menyn!

Kände att det fattades något i menyn här till vänster, så jag tog och la in en bild på min rosa älskade nallebjörn Rosa. Har haft henne i flera år nu. Köpte henne i mitten av augusti (vet inte vilket år det var) på sommarlovet mellan 1:an-2:an, på Ica i Stöde. Åh, jag minns det så väl. Hela familjen var hos morfar i Viskan, där pappa hjälpte honom att bygga hans veranda, Robert satt inne och tittade på TV och mamma tog med mig till Ica för att köpa lite fika tills senare på eftermiddagen hemma hos morfar. Så när vi gick förbi "leksakshyllan" så fanns det en massa sådana nallebjörnar som henne, både blåa och rosa. Jag var gaaaalen i rosa då jag var mindre så självklart fick alla blåa sitta kvar, medans Rosa hamnade i kundvagnen :D
Namnet Rosa (uttalas inte råsa) fick hon för att det var så nära färgen rosa.

Sen den dagen har jag haft med henne bredvid min sängkudde varje natt i alla år. Jag kan inte minnas att jag glömt henne hemma en enda gång då jag sovit över hos en vän. Och jag skäms inte för att gilla gosedjur fastän jag snart fyller 15. Jag sover med massor av gosedjur i sängen på nätterna och har hur många som helst i mitt rum och på vinden. Jag står för att jag älskar dom. Det finns ingen åldersgräns för gosedjur! ♥




Postat av: Lotta

Ja hon hänger med än =)

2011-09-06 @ 20:15:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?