Internetkabel och diskmaskin

Vaknade vid flera tillfällen idag. Första gången var strax innan åtta, sedan halv nio, sedan strax innan tio osv. Efter många om och men så lyckades jag ta mig upp. Klädde på mig och sedan plockade jag bort en massa disk från brorsans rum och skulle precis börja plocka ur-och-i diskmaskinen då pappa och brorsan kommer in och behöver min hjälp med att dra internetkabeln från verkstan och upp till farmors hus trorjag det var? Aja, hur som helst så gick jag ju ner dit och hjälpte till och det gick ganska snabbt, sedan gick jag in och gjorde klart i köket. Tänkte gå en sväng till farmor efter det men då behövde dom min hjälp med internetkabeln igen så hjälpte ju såklart till. Sedan fikade vi hos farmor och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Pappa och brorsan håller fortfarande på med kabeln och det, lät nog ta några timmar till för dom ska fixa ända upp till gäststugan när dom är klar hos farmor. Haha, skadeglädje ;)

Men nu ska jag bara nörda lite internet en stund, sedan blir det Huset Fullt-maraton på tv. Blir nog en chokladmunk eller två till det, och något att dricka. Hörs senare, hejdå! :pp

Ojojoj så vackert. Konfirmationsläger Boda Borg 2010.


Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Allt bra? :)

2011-09-13 @ 16:57:27
URL: http://smnmode.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?