Förkyld...

Vaknade imorse kring halv åtta nångång, med världens huvudvärk och halsonta. Snuvig som satan var jag också. Usch, jag hatar att vara förkyld! Det är så himla jobbigt ju.

Men ja, trots förkylningen så lyckades jag spendera ett par timmar på Mittmarken (marknad) med några vänner. Ganska kul, men det hade ju varit roligare om jag varit frisk såklart. Men aja. Köpte inget speciellt. Två ringar för 20 kr (alltså 10 kr styck), tio chokladmunkar och så fick jag korv med bröd och en nallebjörn av mamma ^^
Tunnbröd köpte vi också! (y)
Tror klockan var runt 13.09 när mamma och jag åkte därifrån, för båda var trötta och min förkylning hade blivit värre. Men jag följde ändå med mamma till ICA och handlade lite bröd, mjölk osv. Och pizza. Sedan var det raka vägen hem, ta på sin OnePiece:en och slå sig ner i soffan. Åt en bit pizza och kollade på Huset Fullt och kände mig halvdöd. Efter ett tag slog jag på Disney och där var det Zack & Cody. Haha, nostalgi! ♥

Sedan då? Jo, var halvdöd ett bra tag, sedan tog jag mig ett långt, varmt bad och skrubbade mig ren från topp till tå. Jävligt skönt faktiskt, med tanke på min förkylning.
Sedan har jag bara suttit här med min nya bästis Nezeril (nässpray) och lyssnat på musik och försökt fixa en ny design men hittar ingen bra. Så det får bli lite senare framöver. Nu ska jag slå på tv:n och kolla lite på Fångarna på fortet, så ni får ha det så bra!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?