You're not alone, I stand beside you

Usch fyfan. Träningsvärk överallt. Boda Borg är nästan farligt för ungdomar med dålig kondition ;)
Men kvällen var grym! Helt klart bästa kvällen på länge. Tack Wille, Bellson och Johanna.
Iaf, var ju på Boda Borg och härjade mellan 18:00-22:00, sedan fick vi skjuts av Willes pappa bort till konsum, och så stog jag, Johanna och Bellson där och väntade på att Maria skulle hämta oss. Så åkte vi hem till Bellson och då lånade jag och Johanna reflexvästar, mössor och en halsduk (eftersom jag lätt får ont i halsen) och sedan började vi gå hemåt. Från Bellson och hem till Munkan är det ungefär 5,5 km. Det var mörkt och kallt men jävligt trevligt med Johannas sällskap :)
Vi gick där med våra mobil-ficklampor och Spotify-musik och pratade om allt och inget. Jätteroligt faktiskt. Det tog lite mer än en timme att komma hem. Och eftersom Johanna bor närmare Torpshammar än mig så kom hon hem först medans jag tålmodigt fick hålla ut en halvtimme extra. Men det gick fint. Lite musik och vips så är man hemma på ett nafs ;)
Kom hem runt 23:27 nångång, väntade på mamma som var påväg hem från nån fest hos K-A och när hon kom hem fikade vi lite, sedan lyckades jag tvinga henne att göra potatismos åt mig medans jag stekte kebabkött, för jag var så otroligt hungrig när jag kom hem. Så då åt jag kebab och sedan gick jag och la mig och somnade direkt.

Idag ska jag ha en "slappardag". Bara ta det lugnt och vila. Kan inte göra så mycket annat pga träningsvärken. Men ska nog ta mig ett varmt bad och skrubba mig ren, tvätta håret och bara vara! Låter ganska skönt.

-Random bild från augusti


Postat av: Armida :pp

Hade jätte roligt igår och tänka sig haha det var inte du som tog min mobil men det gjorde Jeff -.-

2011-10-30 @ 11:20:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?