All you gotta do is dance, dance, dance...

Suger på att uppdatera, javet, men ingeting finns att skriva om just nu. Det händer inte mycket just nu. Det är liksom bara skola, läxor, prov, och dator. Och nästan inga vänner är social på internet längre. Hmm...
Och på skoltid är jag väl mest med Stoffe och chillar. Hänger ute på Fränsta ibland, och snackar. Så är det.

Men iaf, så är det bara 20 dagar kvar tills min älskade "lilla" pojke kommer hit på besök! Saknar honom grymt mycket, så ser verkligen fram emot det :)<3

Jag har bytt rum med brorsan, möblerat om, monterat ihop min byrå och fixat mysigt här inne. Bilder kommer om ett tag tror jag.
Men nu ska jag ta mig lite fika (Trocadero och chips) och kolla på en massa awesome YouTube-klipp! Hörs senare! :)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?