Februari/mars-minnen

Vaknade kl. 7 imorse, eftersom pappa är så jävla seg och ännu inte lärt sig att väcka mig halv 7 då mamma jobbar -.-
Aja, skit samma, klev upp och klädde på mig, åt frukost och bråkade med pappa som vanligt. Tjafsade om mina jävla idrottskläder, som jag inte har, och blabla dåliga betyg, blabla jagärenidiot och det ena med det andra. Fett less på honom nu. Igen. Som alltid.
Sedan borstade jag tänderna, kammade håret och skulle gå ut till bussen. Gick ut 07:35 (som alltid) och ser då att bussen är borta vid campingen! Jättekul, den ska komma till mitt hus kl. 07:40?! Cp. Det var säkert dendär efterblivna busschauffören som aldrig håller tiderna. Kan inte namnet men aja.
Så nu sitter jag här och väntar på mamma som kommer hem från jobbet om ca 15 minuter, då ska hon sjussa mig direkt till skolan. Kommer antagligen missa lite av samlingen, vilket gör mig skräckslagen för jag vet inte om vi ska vara i klassrummet eller aulan! ._.
Eftersom vi har temavecka denna vecka så vet jag inte. Lärarna brukar göra lite hur dom vill och ändra och hålla på precis innan vi börjar respektive lektioner -.-

Aja, medans jag väntar på mamma sitter jag här i sängen, dricker coca-cola och lyssnar på Melodifestivalens låtar. Minnen från februari/mars kommer tillbaka när jag hör Rasmus Viberg - Social Butterfly <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?