118800

Hahah, jag vet att jag har en bloggpaus just nu men jag måste få berätta om en kul grej som hände i skolan idag!
Jag satt med Chrille och Stoffe inne på kemin, Tessan satt framför, och så fick jag för mig att smsa 118800 (för det sägs att dom har svar på allt?) och fråga vart min kemibok är, men jag har ingen. Haha, fick världens mest failade svar. Och ställde några frågor till sen och fick roliga svar.

Vart är min kemibok?

Vår teori är att mellangärdet på soffan slukat din kemibok. Du får liksom penetrera mellangärdet, soffkuddarnas skåra, med hela armen och låta soffan sluka din arm tills du är inne upp till armbågen. När du väl är i den situationen, vik vänster och gräv vidare. Voila! Mvh 118800

Är Therese en grävling?
Nja, men lite! Hon är lite av kvinnornas motsvarighet till Sherlock Holmes. Ett sylvasst intellekt tillåter inte någonring att gå dig förbi. Du är dessutom noga med att inte tillåta andras människors dumhet få grepp om din vardag. Dina små grå arbetar ständigt som besatt för att inmundiga ny och härlig kunskap som du kan bearbeta och tillämpa för en bättre värld. Mvh 118800

Vem äger bloggen http://oliversfavorit.blogg.se/ ?

Hej! Rebecka Udd äger bloggen http://oliversfavorit.blogg.se. Hon är en tjej med stor potential men som inte kommer fram riktigt här i livet. Hon är otroligt charmig och söt men är aningen för blyg för att få folk att förstå hennes karisma och intelligens. Med lite mer skinn på näsan och med självförtroende kan hon gå hur långt som helst och bli precis vad hon vill. Ha en bra dag. Mvh 118800


Svaret på den sista frågan gjorde mig otroligt glad, jag menar, det är inte varje dag man får ett sms från nån på Eniro som tycker att man är charmig och söt :)
Haha, så söta dom är, tack för komplimangen ;)


Postat av: jossan-

såklart måste du ju fråga om din blogg också ;P

2011-05-02 @ 19:08:47

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?