rubrik

Fick smsa mamma på lunchrasten idag, var tvungen att åka hem, det är verkligen inte min dag idag... :c
Först så har vi syslöjd första timmen, och eftersom jag har så ont i halsen och nu blivit snuvig (!) orkade jag inte arbeta först, men efter ett tag satte jag igång, och tack vare det så blev mammas present inte klar idag heller :c
Sen på lunchen var det jätteäcklig potatismos med klumpar i och det smakade inte alls bra, och jag kunde knappt svälja utan att det gjorde ont i halsen!
Sedan när jag varit på konsum med Wille och Therese så började det göra ont att prata, förbannade jävla hals!
Så ja, nu sitter jag här och har fruktansvärt ont i halsen, så fort jag sväljer, gäspar eller pratar så gör det ont. Som sagt, verkligen inte min dag idag... :ccc



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?