Datasalen

Hejhej, sitter i datasalen med Wille och Johanna nu och har tråååkig franska >.<
Ska skriva nån jävla presentation (haha, ovanligt, ellerhur? -.-) om oss själva osv osv. Det har vi ju aldrig gjort förut. Nejnej, aldrig. Bara 7839 gånger -.-'

Aja, passar på att blogga lite medans då, jag kan ju inte franska, bryr mig inte om språket eller så men jag får inte byta till svensk-engelska för pappa >.<
Menmenmenmen ah, ska väl fortsätta med franskan nu eller nåt (Wille får bli min nya Google Translate, orkar inte använda internet (a)) och bla bla bla.
Ses ikväll antagligen, herrå (:


arkivbild -


Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jadu, det blir väl att umgås lite med vänner och så :) Har ni börjat få vår där du bor nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Ps. Var gärna med i min dagens blogg-tävling, eller i tävlingen där du kan vinna 1000:- på H&M :)

2011-03-25 @ 13:02:03
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?