Tidsfördriv

Åtta fakta om mig
- Jag hatar grönsaker
- Min favoritmat är kycklingringar med ris och brunsås
- Jag älskar skolan (för att mina vänner är där)
- Jag längtar hela tiden tillbaks till 2009
- Jag har bara "druckit" alkohol 2 gånger. Har smakat champagne en gång och så var det nattvarden på konfirmationen (om det räknas?)
- Jag stör mig sjukt mycket på folk som snor ens idéer/härmar andra
- Alla rasister kan dra åt helvete
- Jag älskar countrymusik

Åtta intressen jag har
- Sjunga
- Dansa
- Fotografera
- Cykla/promenera
- Ha/gå på fest
- Designa bloggar
- Redigera bilder
- Skriva dikter/poesi

Åtta bloggar jag läser
Isabelle Strömberg
Mikaela Loven
Mikaela Eriksson
Anna-Lotta Edlund
Sanna Pålsson
Tanja Johansson
Celine Helgemo
Jedward Rules



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?