Oh my god!

Åh, vad underbart det kändes att logga in på bloggen nu idag. Det första jag såg när jag loggade in var att mitt förra inlägg fått 14 kommentarer! Happyface! c:
Kände mig för en sekund som en storbloggare, hähä. Skulle btw vara roligt om ni också reklamerade mig i ett inlägg i era bloggar. I gentjänst reklamerar jag er också :)

Iaf, sitter i mitt rum nu, med internet!! <3
Jossan sitter vid bärbara datorn på min säng och gör nåt.. vet inte vad. Men vi ska väl hitta på nåt kul snart.
Inatt gick vi och la oss strax innan 3 eftersom vi hade fullt upp med att kolla på film. Vi kollade på Dumb And Dumber (ni minns ju det..), Tenacious D In The Pick Of Destiny, Prom Night, ett avsnitt av Vänner och lite av Liar Liar. Och idag när vi vaknade tittade vi på Gulliver's Travels. Haha, lite filmberoende eller? :pp
Vad ska alla hitta på idag då? Själv ver jag inte, finns inte mycket att göra då det blåser ute. Hela husvagnen skakade av stormen inatt/i morse (y)


Postat av: skdfsädls,dflks

jag fattar inte va de ä me dig, du beter dig som ett litet barn, alla dina vänner ä dina "bästa vänner" och du blir sur fö va som helst.



Vem vill va som dig tror du egentligen?

2011-07-02 @ 15:06:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?