Lol

Är det normalt att börja midsommarafton med att sova till kl. 11:03, sätta sig vid datorn och äta chokladbolls-smet till frukost? ._.

Iaf, sitter och dunkar Eminem på spotify nu, domdär låtarna som får mig att tänka bakåt i tiden. Tankarna stannar på 14 oktober 2010, vill gråta men ändå inte. Kan på något sätt inte sluta tänka på den dagen. Usch. Inser nu precis vilka som är mina vänner. Äkta vänner. Såna som finns där när det verkligen krisar. En väldigt liten siffra på den fronten.
Nästa låt.... Den får mig att tänka tillbaka till november/december 2010. Skolan. Får mig att inse att jag kommer sakna sjukt många människor då jag går ut nian. Vet att det är länge kvar tills dess men jag känner en saknad redan nu. Kanske är det för att det är sommarlov och jag inte ens kommer träffa vissa förrän i höst igen.
Jag kommer sakna ett fåtal personer från min klass. Ett fåtal personer från A-klassen. Ett stort antal lärare. Förstår inte, i åttan hatade jag nästan varenda lärare? Usch.
Men nu ska vi inte vara så negativ. Happy thoughts, happy thoughts.... Ehh, ska på gatufesten med Tessan, Josse M och kanske Linnea den 5:e juli! :') <3
Peppad till max, fast det suger att alla artister spelar från onsdag till lördag, så ja, det blir väl mest att vi går runt och träffar folk och åker karuseller :pp (y)


Ta chansen att fråga mig vad du vill!
Klicka här för att komma till min frågestund!

Rösta på min klänningdesign på Nelly.com!
Klicka här för att komma till min design!


Postat av: S-S

Är det havre i smeten? =)

2011-06-25 @ 17:39:32
URL: http://swedishsexi.myshowroom.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?