I'll travel round the world just to have you closer



Idag blir det att följa med mamma och besikta bilen, och antagligen handla lite ätbart? Limpan tog slut inatt, tack vare mig (a)

Men iaf, dunkar Jedward nu, lätt bästa sättet att börja en ny vecka, you know.
Funderar btw på om jag ska dra till RixFM festival den 6 juli, det kostar ju ingenting och Broken Door ska dit och spela. Kärlek till dom. Får se om jag får med mig nån kompis, annars stannar jag hemma. Men åååh, jag vill verkligen höra Broken Door live *glädjetårar* <3

Så ja, ni som känner er manade att joina får gärna höra av sig! c:

Spotifylänkar
Broken Door - Angel
Broken Door - In the shadow [sunday morning]
Broken Door - Hey you


Postat av: vicky

kanske kan gå mig dig? =)

2011-06-27 @ 20:37:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?