Frågor&Svar

Jasmine
Hjälper du nån med tex header eller nått?
Vad använder du förr program till att göra headers?
- Jag brukar ibland göra headers åt mina vänner/vänners vänner. Jag använder mig av PhotoScape, Picnik och Pixlr.

Frida M.
vad är din favvo artist+färg???
- Mina favoritartister är Michael Jackson (som ni alla vet) och Eminem. Jag älskar pastellfärger! :)

Jimmy
Har du några djur? ;D
- Jag har en hund tillsammans med min familj, hade en egen kanin en gång men han gick bort förra året.

Julia
Om du får göra precis vad du vill (och ingenting är omöjligt) en hel dag, vad skulle du göra då?
- Jadu, jag skulle väl för det första mixtra lite med vädret så det blir varmt och soligt nångång, sedan skulle jag väl fixa en massa pengar och dra till Ullared :pp


Postat av: Matilda

allt bra med dig? :)

2011-06-26 @ 00:37:35
URL: http://matildas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?