Everything I love is killing me

Har verkligen ingenting alls att blogga om... Eller jo, skolavslutningen idag plågade mig. Grät när niorna ställde upp sig för fotografering. Jag kommer sakna de galna, knäppa människorna! :'c <3
Men aja, hade kul idag ändå. Fick en massa kort på underbara vänner och så. Yaay! :D <3
Bara för det så bjuder jag på en finfin bild på mig och Josse <3 :


Imorron ska vi sätta upp poolen här hemma, orkar inte egentligen eftersom vi knappt använder den längre. Eller okej jag badar typ hela tiden... Men ändå >.<
Och på söndag så kanske Josse och jag ska ha "fest" i min gäststuga för att hon som sagt fyller år, och hon kanske sover över efter det. Hähä, det gillas (y)

Men nu ska jag gå ut i det soliga och varma vädret. 31.7 grader varmt ute nu! Pheeeew, hett hett hett :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?