Dag 19 - Något du ångrar

Well, om jag ska vara helt ärlig så är det en hel del saker jag ångrar. Däremot finns det en "sak" som jag ångrar mer än något annat. Det var ett tag sedan men shit the same... Det är iaf att jag har avslutat kontakten mellan mig och en av mina föredetta bästa vänner. Jag nämner inga namn men jag vet att hon läser min blogg och hela min skola vet vem det är. Min familj vet också. Hon är ett år yngre än mig och bor i Erikslund. Hon gick i min skola i 6an och halva 7an. Sedan bytte hon. Jag säger inget mer än att jag saknar henne otroligt mycket, vi har gått igenom jävligt mycket tillsammans men det är slut på våran vänskap... tyvärr... </3

Där har du hela sanningen, nu vet du hur det ligger till. Du vet vem du är! ._.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?