Dag 17 - Ditt bästa minne

Mitt bästa minne är helt klart den dagen jag lärde känna min underbara bästavän Christian Mattsson! <3
16 januari 2009, jag kommer aldrig glömma den dagen. Jag var ute och gick runt hemma på gården, ute på vägen, upp och ner från kapellet och en massa andra ställen ett tag, sen plötsligt kommer Chrille och kastar sig ner i snön i diket bredvid där jag gick. Tanja stog uppe på lägden och väntade. Jag blev livrädd för jag var inte beredd på att han skulle komma och jag sa till honom "Fan vad du skräms!" och han skrattade. Sen frågade han om jag ville vara med och kasta mig i snön och då gjorde jag det. Samtidigt lärde jag känna Tanja c:
Iaf, ända sen den dagen så spenderade jag nästan varje dag med Chrille det året. Innan han flyttade tillbaka till Ljungaverk i september :/
Men det är iaf mitt bästa minne nånsin! <3



Postat av: Tanja

Haha, de minns jag ;P<3

Btw, vi måste träffas i sommar!!<33



2011-06-15 @ 20:18:09
URL: http://pappskallens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tro du ä kär i Christian, du pratar ju nästan jämt om honom juh ;S

2011-07-02 @ 15:01:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?