Dag 13 - Denna vecka

Hähä, jadu, denna vecka har varit otroligt lång. Men jag ska fatta mig kort...

Måndag; Ledig från skolan, slapp dag med film och allmänt slöande (y)
Tisdag; Brännbollsturnering på skolan, var med Chrille, Nattiz, Alex, Bellson, Jossan och Josse M. Fett bäst! <3
Onsdag; Hemma med familjen, Eva och Timo. Spelade kubb och gjorde tacos
Torsdag; Backetjärn med skolan, efter det var jag med Dawe i nån timme, sedan hem och slöa typ ^^
Fredag; SKOLAVSLUTNING! Veckans bästa, men fett sorgligt, eftersom jag som sagt kommer sakna de som gick ut nian :'/ <33
Lördag (idag); Slapp dag! Varit iväg en sväng till Stöde och köpt mjukglass med mamma, sedan grillat med familjen och utklassat brorsan i kubb ;)
Söndag (imorron); Blir kanske att vara med Josse, vet inte riktigt hur de blir. Annars ska jag väl vara med Dawe eller nåt. Kanske Bellson och Jossan med...

arkivbild *



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?