Bästa vän kommer hit c: <3

Hade tappat allt hopp om att få vara med någon kompis idag, men sen fick jag tag i Jossan och nu är det bestämt att hon ska komma hit sen och sova över :)
Vi ska "sova" i husvagnen (dra ut på byn mitt i natten och ta en massa bilder!) och kanske blir det väl en och annan film, och vi får se om vi har nåt att äta. Vet inte om hon har möjlighet att köpa nånting gott tills när hon kommer, hähä. Men i värsta fall får vi väl äta mackor :pp
Eller ja, okej, det finns ju coco-pops här hemma med, och både hon och jag älskar det! c:

Iaf, ska dra ut på en liten promenad runt om i byn, vet inte vart jag hamnar. Men om någon vill nåt så nås jag på mobilen.
Kameran hänger med ut också, så det blir väl en bildbomb snart ^^

En redigerad bild från igår kväll




Postat av: anneli

det låter ju inte lite underbart att få gå ut mitt i natten och fota, älskar nattpromenader ^^

2011-06-20 @ 22:08:30
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fin sommarbild =)

2011-06-21 @ 09:25:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?