She's got her lipstick on, here I come, da da dum ♥

Tack så mycket Karin och "random person" <3

Vaknade 15.30 idag (!) eftersom mamma tydligen ringt till min brorsa runt 12 och bett honom väcka mig, men nädå, inte väckte han mig eller. Istället fick mamma ringa och väcka mig fyra timmar senare. Fett med kärlek till min älskade bror.
Aja, var ju skönt att få sova iaf ^^
Vet inte vad jag ska skriva riktigt, förutom att jag fick världens jävla hyperdamp igår kväll. Tiden tog slut på alla mina Spotify-konton, så ja. Men iaf så gjorde jag ett nytt konto då och så fick jag en kod av sötaste Oliver, men såkklart så funkade inte den. Så han gav mig en ny kod och sen insåg han att alla hans koder hade tagits bort.. Huhu, då blev jag lite jättesur :c
Men tack ändå Oliver ♥

Idag då, som sagt vaknade jag sent, sen har jag suttit vid datorn resten av tiden. Funderar på att gå ut och fotografera lite i byn, fast vet inte vart. Men hittar nog nåt ställe. Sedan måste jag föra över alla bilder och videos till datorn så jag har fullt minne på kortet imorron.
TAGGA GATUFESTEN!!
Ska åka dit med mamma, pappa och Linda, och väl där ska jag och Linda möta upp en massa folk. Johanna, Josse, Anna, Martina, Sara, Anna L och så lite senare mot 22-23 kommer Oliver också :) <3
Under kvällen ska vi lyssna på Loreen, Jason Derulo och Broken Door ♥









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?