Planerar, svettas och dunkar Jedward.

Åh, jävligt lyckad kväll. Först så är vi flera timmar i skogen vid stugan, och jag älskar att vara där. Sedan kommer vi hem och badar i poolen där det nu är 33 grader varmt. Sedan bokar mamma och pappa biljetter till en Vallarna-teater (Dag-Otto och de andra, ni vet?) i slutet av månaden, samt planerar in att vi ska till Gekås Ullared dagen efter. Sedan bestäms det att jag, mamma och pappa ska åka till RixFM Festival på onsdag där jag ska vara med Linda, Oliver och någon Anna (Lindas kompis). Åh, jag älskar dethär! :')
Och plus på det är att den 11 ska jag, Jossan och Chrille övernatta i sommarstugan.

Åh, för att citera Magnus Carlsson (ur Crazy summer nights)
"Life is good to me, life is beautiful"



Postat av: favvo-jossan :D

fan vad nice ;D

2011-07-02 @ 10:39:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?