Ojojoj

Bloggade ingenting igår som ni ser, men ah, Josse sov ju över i lördags och vi tänkte dygna men somnade runt halv 7 på söndag morgon. Sen vaknade vi typ halv 2 för mamma väckte oss. Sen låg vi och drog oss i sängarna typ 30 minuter elr nåt. Efter det så gick vi in och åt frukost och typ snacka med nån indier på Omegle, haha, han var sjukt störd! xd
Aja, sen gick vi till mitt rum och satt mer vid datorn. Typ efter 4 timmar gick vi ut och badade i poolen och då kom Peter så Josse åkte hem direkt efter att vi badat.
Sen var klockan plötsligt 21.00 och då blev det att se på Familjen Macahan med mamma men det var så jävla dåligt avsnitt så jag kollade bara 5 minuter. Så istället satte jag mig vid datorn och satt väl uppe tills kanske 2-3? Jag vet inte riktigt, höll inte koll på tiden.
Gick och la mig och skulle kolla på film men det fanns inget att se på så jag började ladda ner Dude, Where's My Car. Sjukt bra film, 5 av 5 stjärnor får den av mig! c:
Men ah, jag somnade typ då jag hade börjat ladda ner den men vaknade efter 5 minuter och ställde ifrån mig datorn. Men jaja, såg ju den en gång igår iaf. Josse visade mig den när vi skulle dygna :pp
Men nu ska jag ta och göra lite frukost, jag är ensam hemma så ingen kan göra den åt mig.
Huhuhuhu </3
Hahah ah men vi hörs sen ^^

Nostalgi-bilder (kommer ni ihåg?).
Funderar starkt på att äta sånt här till frukost nu! :pp






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?