Lägg ner! -.-

Åh, jag är så jävla less på folk som skriver elaka kommentarer, ännu mer stör jag mig på då ni inte ens vågar stå för vad ni skriver. Anonyma jävla idioter!
Loggade precis in och såg 2 nya kommentarer från samma IP-adress som skickat elaka kommentarer förut.
Jag vet inte vem du är men du ska fanimej inte kommentera om du inte vågar stå för det du skriver. Jävla dumhuve.

För det första
NEJ, jag är INTE kär i Christian, jag skriver om honom ofta för att han är min bästa vän. Svårt att fatta? Jag menar, om alla skulle vara kär i den de skriver mest om i bloggen, då är ju alltså nästan alla mina vänner bisexuell då. Men svar NEJ.
Fyfan. Skaffa dig ett liv istället.


För det andra
Jag beter mig som ett barn? Vad vet du om det? Du känner mig inte ens. Idiot. Och visst, ibland är mina inlägg lite "omogna" men vet du vad, jag bryr mig inte. Jag är 14 år, jag är inte mer än ett barn än så vad är problemet? Och jag har aldrig sagt att nån måste vara som mig. Om någon nånsin vill bli som mig så är det bara gulligt. Så fuck off, ditt fega skabboffer.


Postat av: Vicky

Bra sagt kusin ! <3

2011-07-03 @ 18:34:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?