Imorgon...

...ska jag och Jossan åka till Fränsta, för att hon ska in på körskolan en sväng och så ska vi träffa några. Haha lol, kändes ovant att skriva det där. Men iaf, så är det. Farmor sjussar mig hemifrån runt 10, så hämtar vi upp Jossan och sticker direkt. Fett nice :pp

Nu ska jag se några avsnitt av Vänner, sedan sova så jag orkar upp imorgon bitti. Måste duscha innan jag åker btw. Huhu jobbigt, men aja, sånt är livet ^^

Godnatt allihopa...



Postat av: josefinefrisk

sv: ja, det var juh bra, så varför inte ;)

2011-07-22 @ 23:17:30
URL: http://jjosefinefrisks.blogg.se/
Postat av: Emma R

hej beckaaa !

tkr vi kan ha nå typ fest som vi hadde förra året i din lillstuga du vet, också fick vi sova över o allt! det va grymt kul ju :c haha iaf smsa mig !

2011-07-22 @ 23:41:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?