I'm back!

Hejhej, som ni märkte så hade jag en mindre bloggpaus nyligen. Eftersom Jossan kom hit i söndags och sov över så har jag varit upptagen. Hann inte blogga nånting mer den dagen, för vi drog till Johanna ett par timmar, sen bestämde vi att vi skulle tälta på stranden. Fett kul hade vi! :)
När vi vaknade runt 9 så packade vi ihop allt och åkte hem, sedan skulle jag och Jossan åka till Torpshammar och hämta Chrille som kom med 10.35-bussen. Vi handlade lite också. Sen när vi kom hem så packade vi sen drog vi till stugan direkt och kom hem idag runt... typ... kvart i ett eller nåt... :p
Iaf, vi satt uppe nästan hela natten och pratade, spelade spel och gick ut lite på "gården" då och då och så sjöng vi för Chrille eftersom han fyllde 16 år i söndags. Grattis! :D
Slutade med att vi somnade runt 5-halv 6 eller nåt. Jag somnade först :$
Iaf, jag vaknade först av alla runt halv 11, sen somnade jag om och vaknade 11 igen av världens jävla åskknall! Jag sov riktigt djupt men när det small, jag lovar, jag bokstavligen satte mig upp i raketfart i fotänden av sängen och väckte Jossan med en gång. Chrille fick vi inte liv i.. haha :pp
Aja, efter ett tag sprang jag ner till sjön för att ringa mamma och be henne hämta oss osv. Sedan kom hon, vi packade ihop och sedan drog jag, Jossan och Chrille med båten till andra sidan sjön (vi hade lånat den av några som har stuga mitt emot) och mamma körde med bilen till vändplatsen alldeles bredvid stugan så vi slapp gå skogsvägen där det är gegga och äckel. Vi gick den vägen när vi skulle hämta båten igår :p
Sen kom vi hem och satt och snackade lite, sedan drog vi till Torpshammar för Chrille skulle ta 14-bussen hem. Och nu är jag här ensam. Skönt :)
Men de senaste två dagarna/kvällarna/nätterna var dom bästa på länge. Måste göras om helt enkelt! :)
Tog tyvärr inga bilder, men Johanna har bilder från tältningen och Jossan har från stugan, så lugn bara ^^



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?