I told you I was trouble with my bad behaviour

Hjärtattack. Här sitter jag i mitt rum mitt i natten, har bara en liten lampa tänd, headset på huvudet med ganska hög volym på skräckinjagande musik. Plötsligt skakar det till i min stol, jag får en lätt hjärtattack, tar ett djupt andetag och kollar bakom mig. Som tur var så var det bara mamma. Men det var inte det värsta. Hon hade kommit in till mig för att fråga om det var jag som hade gått ut/in genom en dörr nyss. Jag svarade nej eftersom jag suttit vid datorn hela kvällen, och hon hade vaknat av att en dörr i vårat hus hade smällt igen, och uppenbarligen ganska högt då. Eftersom jag och min bror bor i rummen längst bort i huset och mamma och pappa i andra "delen" av huset. Och det är bara jag som har en dörr ut till gården på rummet. Och den har varit låst hela dagen.
Jag börjar tro att det spökar i vårat hus. Häromdagen när mamma dammsög så slog dammsugaren av 2 gånger, och när hon skulle slå på den så gick det inte. Sedan drog hon ur sladden och satte i den igen, den funkade inte. Sen klickade hon på knappen ett par gånger och efter en stund startade den.
Och ibland kan hunden ställa sig upp i buren, resa ragg och börja skälla utan anledning mitt i natten. Antagligen så kan hon se spöket/spökena. Om vi nu har något/några.

Jag tror faktiskt på spöken, gör ni det också?


Postat av: vicky

vi har haft spöken på nästan alla ställen vi har bott på, men när vi bodde i korskrogen var det värst, man hörde någon gå i trappan hela tiden, skåpen i köket öppnades ett par gånger, och sen en dag så kom en boll rullandes ner från skogen i full fart. man vänjer sig efter ett par veckor. inget farligt =)

2011-07-05 @ 19:44:31

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?