En fånig liten lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: jag vet inte
Vad gjorde du kl 8 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan:
facebook
Det sista du sa högt:
jävla fläktjävel!

Det senaste någon sa till dig: gå och lägg dig snart
Vad har du druckit idag:
mjölk

Vad var det senaste du åt: mariekex
Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit
Vad är det för väder hos dig nu:
molnigt
Godaste glassmaken:
vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ja
Sover du tungt:
ja
Drömmer du mardrömmar:
när jag var liten
Trivs du med ditt jobb:
har inget jobb
Favoritklädsel:
mjukisbyxor, linne och t-shirt 
Favoritlåt just nu:
Declan - Guardian Angel, Eminem - Mockingbird
Vad ser du om du tittar till höger:
en lampa
Vad gör dig glad just nu: Full Fräs (film med Stefan och Krister)
Vad ska du göra härnäst:
se klart filmen
Höger eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu:
uttråkad
Favoritgodis:
kexchoklad
Kläder just nu:
mjukisbyxor, linne, michael jackson t-shirt
Sommarplaner:
gatufesten, chilla med kompisar
Hur många kuddar sover du med:
1
Spelar du något instrument:
nej
Morgon eller nattmänniska:
natt
Vad är viktigast för dig:
vännerna och mamma
Är du kittlig:
nej
Snarkar du:
nej
Stjärntecken: vågen
Äckligaste insekten:
alla

Längtar du mest efter just nu: gatufesten, stöde marknad, min födelsedag



Postat av: Sofia - JEDWARD <3

Har du hört Jedwards nya låt Bad Behaviour? :D

2011-07-06 @ 00:53:22
URL: http://evasofianystrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?