Det finns ingen värre kombo än myggbett, värmeslag och brännmärken!

Åååååhh, om jag bara kunde så skulle jag utrota varenda liten mygga som finns i världen! Hela kroppen kliar, så sjukt jobbigt. Och alldeles strax ska vi upp till stugan och bli stucken ännu mer. Usch.
Iaf, Josse ska hit ikväll och sova över. Flum antar jag? Just för tillfället känner jag mig inte ett dugg flummig. Bara allmänt trött och hängig. Fast det kan ju bero på att min kropp är sönderstucken av mygg, jag är sjukt svettig och har bränt mig på ryggen av solen. Fan ta Backetjärn! :pp


Aja, kameran följer med till stugan nu, så det blir väl en mindre bildbomb imorron eftermiddag (när Josse åkt hem). Vet inte om jag hinner fotografera så mycket eftersom jag ska hjälpa till att fixa dörren och allt, vi ska typ fixa och dona runt den eftersom det är ganska stora springor mellan väggen och dörren för den är ny. Dörren alltså :p
Men vi hörs senare, hejdå :)

PS. Ingen idé att smsa mig på ett par timmar då vi inte har någon täckning uppe i stugan. Mitt i skogen, you know. Men jag klarar mig fint ändå :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?