Liksom... vafan...?

Grymt besviken på mig själv nu... VARFÖR BLOGGAR JAG NT LIKA MYCKET NU SOM FÖRR!? :c
Känns lite drygt. Saknar bloggandet, men har ju liksom inget att berätta............................................ bloggtorka.se/hjälp_mig_komma_på_nåt_att.blogga.om! Elr jag, nåt i den adress-stilen ._.
För er som gillar att läsa liksom vad som helst så kan jag meddela er att vi har myr-invation (stavning?) i huset, så ja, det är hur många myror som helst typ överallt hela tiden?!
Har sett 13 myror på mitt skrivbord nu bara dom senaste 3 timmarna.... Vidrigt... har ju varit så i några veckor nu också >.<
Vet ju nt hur man ska få bort dom. Och dom är ju i resten av huset också då, nt bara mitt rum. Men typ köket, hallen, tvättstugan, brorsans rum osv...
Kan ju kanske fråga er läsare? Nån som vet hur man får stopp på myr-invation i huset? Myrr funkar ju bara en viss tid på året, och bara på vanliga vardagiga myror, vilket "våra" myror nt är. Dom är typ större och snabbare än vanliga myror så ja, vill gärna ha tips! :c
Iaf, taggar rejält tills imorron, då jag ska sova över hos bästavän (Maja)!! :D ♥
Nathan ska också dit btw :P
Nathan är förresten Majas pojkvän för er som undrar. En jävligt epic random kille från stöde (Y) Hahah, han är förbannat rolig, det kan jag lova ;)
Har aldrig träffat honom IRL, men jag chattar med honom typ varje dag på msn :P
Men nu ska jag ta och fika lite medans jag väntar på att mina bilder ska laddas upp på facebook (har hållt på i typ en kvart nu kanske?) och det är 200 bilder exakt så det lär ju ta lite tid (:
Men vi hörs väl nånting imorron då...
Herrå (:


Postat av: Anonym

nej! ryck upp dig <4



btw, vill du bli dagens blogg? :)

Isf får du gärna anmäla dig på länken här under:

http://lindshe.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

LYCKA TILL! KRAM <3

2011-01-23 @ 11:39:39
Postat av: Det här är inte Nathan ;)

Det här är inte Nathan, men jag har hört att han är väldigt awesome, det glömde du att nämna det. Och kom ihåg, det här inte Nathan, men han är awesome.

2011-01-23 @ 14:30:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?