Den lugnare sortens musik (:

Ber så hemskt mycket om ursäkt, för att jag nt skrivit på hela dagen :c
Men ja, har ju varit i skolan tills två, sen tar det ungefär en timme att komma hem så var väl hemma vid tre. Eller egentligen var jag hemma typ 10 i 3 för bussen från THR var as tidig idag (:
Men iaf, när jag kom hem gick jag ut på en promenad med hunden för jag skulle göra det som "eget val" på pulsslaget idag då. Efter det så satte jag mig vid datorn, åt choklad och drack cola, och kollade på internet osv :P
Och nu i detta inlägg har ni en av mina bästa spotify-listor länkad. Faktiskt så är det den enda spotify-listan jag har som BARA innehåller lugn musik, vilket kan vara skönt att lyssna på efter en lång och slitsam tisdag (:
Klicka bara på bilden längst upp för att "komma" till listan



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?