utan dig är jag kingen utan k

jag vet nt vem du är längre, du har verkligen förändrats. jag saknar nt dig, men jag saknar den du var, en av dom bästa nånsin. varför gör du såhär? jag vet varken ut eller in utan dig, du betydde mer än livet för mig. jag tänker tillbaka på våra minnen och blir alldeles varm inombords, har du glömt allt vi sagt? "bästavänner föralltid, mej ♥ dej". bortkastat. jag fattar bara nt...
utan dig känner jag mig vilsen, jag befinner mig i en labyrint utan öppning. jag saknar oss, våra minnen, alla löften. varför händer dethär? jag klarar mig nt på egen hand! du var så mycket, du var hela min värld och mitt liv. sen... sen så... du bara förändrades, över en dag, och bytte ut mig mot andra människor. människor som du vet att jag hatar. vi var som systrar. du övergav mig, trots att du lovat att vi skulle gå hand i hand livet ut.
jag trodde att det var på riktigt ifrån början, men jag har insett nu att det bara var en lek
jag vet inte vem du är längre, du har verkligen förändrats. jag saknar dig, den du var, en av dom bästa nånsin. varför gör du såhär? jag vet varken ut eller in utan dig, du betydde mer än livet för mig. jag tänker tillbaka på våra minnen och blir alldeles varm inombords, har du glömt allt vi sagt? "bästavänner föralltid, mej ♥ dej". bortkastat. jag fattar bara inte...
utan dig känner jag mig vilsen, jag befinner mig i en labyrint utan öppning. jag saknar oss, våra minnen, alla löften. varför händer dethär? jag klarar mig inte på egen hand! du var så mycket, du var hela min värld och mitt liv. sen... sen så... du bara förändrades, över en dag, och bytte ut mig mot andra människor. människor som du vet att jag hatar. vi var som systrar. du övergav mig, trots att du lovat att vi skulle gå hand i hand livet ut.

jag trodde att det var på riktigt ifrån början, men jag har insett nu att det bara var en lek.





Postat av: Lotta

Jag finns ALLTID om du behöver mig. Det vet du. I vått och torrt. Bara att komma och prata när du vill =)

KRAM...

2011-02-24 @ 09:03:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?