Mina tre favoritbloggar

Bortsett från att jag läser alla mina vänners bloggar, så läser jag ju såklart andra bloggar också. Mina absoluta favoritbloggar (bland kompisarnas bloggar menar jag då) är Josses blogg och Emmas blogg. Fråga mig nt varför, men så är det. Det går nt en dag utan att jag kollar i deras bloggar (:
För övrigt så läser jag en massa bra bloggar. Men jag tänkte att ni skulle få se min "topp tre" lista.

Första plats; Ung mamma Mikaela.
I bloggen skriver den 15 år gamla mamman om sitt liv med dottern Kelly, och hur hon har det allmänt vardagligt. I övrigt är hon en väldigt stark och duktig tjej. Det är nt många som klarar av att vara ung mamma, ska ni veta!
Så ta gärna och kika in i hennes blogg, själv läser jag den dagligen - det är trots allt min favoritblogg!

På andra plats; Isabelle Strömberg.
Isabelle Strömberg är en fotoglad, stilren tjej ifrån Östersund. I bloggen skriver hon om vad som händer i hennes vardag, om sig själv, sina vänner och hur hon klarar av ett förhållande med en kille som bor 80 km ifrån henne. Och personligen tycker jag verkligen att dom passar tillsammans! ^^

På tredje plats; Foki.
En glad, stilren, fin thailändare som skriver om allt mellan himmel och jord. I bloggen skriver hon också om sitt liv, vad som händer i hennes vardag, djur och pojkvännen Ricky. En suverän blogg som jag tycker att alla borde ta och läsa! (:


Postat av: william

foki äger:D

2011-02-26 @ 16:46:08
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anna Din Mormor

MIN BLOGG DÅE!!!

2011-02-27 @ 08:32:41
URL: http://mittdummalivsomanna.devote.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?