Bloggtest (:

Hittade detta "test" hos emmiev, och hon "utmanade" alla som ville, och jag har tråkigt så jag tänkte göra det iaf (:

---

*Hur länge har du bloggat?

Just denhär bloggen har jag haft sen september 2010. Innan det så bytte jag blogg lite då och då. Så ungefär 3-4 år har jag bloggat. (Fast jag skulle nt vilja kalla mina två första bloggår för "bloggning")


*Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?

Jag håller egentligen nt räkningen så exakt, men det är väl ungefär en 11-12 stycken (:

*Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Helt ärligt så har jag ingen aning...

*Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Jag vet nt. Ingen pratar nånsin med mig om min blogg (det dom vill säga mig skriver dom som kommentarer om dom nu har nåt att säga).

*Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag skriver det jag tycker är lämpligt, och tänjer nt nödvändigtvis på gränsen. Det jag tycker är för privat för en offentlig blogg håller jag för mig själv/mina vänner/min familj istället för att publicera på internet. 

*I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Jag vet nt, helt ärligt.

*Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Det är väl lite blandat, på sätt och vis. Jag har några läsare ifrån min skola, några läsare som jag har träffat när jag var liten (på avlägsen ort) och dom andra är från internet, vilka jag ännu nt fått chansen att träffa. 

*Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Ja, det tror jag faktiskt. Till exempel, det finns ju bloggare som satsar allt för att bli känd i bloggvärlden, vilket sätter stor press på personerna i fråga. För mycket stress är ju nt heller så bra. 

*Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Helt ärligt så har jag inga speciella "nackdelar" med mitt bloggande. Enda problemet är väl att Blogg.se är lite trögt ibland ("502 Bad Gateway"

*Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Jag vet nt, men jag hoppas och tror det. Att blogga är otroligt kul.


Postat av: Emmie

sv: Härligt :) Allt väl med dig denna fredag? :)

2011-02-04 @ 12:20:28
URL: http://emmiev.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?