Tidsfördriv

Ett test, som avslöjar dej för dina bevakare.

OM MIG
Namn - Rebecka Udd
Bor - Munkan
Ålder - 15
Född -  28 september 1996
Ögonfärg - grön-grå
Längd - ingen aning
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - vågen
Hårfärg - Blond
Födelseort - Sundsvall

DAGENS..

Låt - Hold on Be strong (Maria Haukaas Storeng)
Saknad - Många
Kläder - strumpor, jeans, linne, tjocktröja
Smink - inget
Underkläder - trosor, bh
Frisyr - Hästsvans
Mat - potatismos och falukorv
Köp -  trocadero
Pinsammaste - när jag snubblade och var tre centimeter från att sitta i en vatten-snöpöl!

OVÄRT ATT VETA OM MIG
Gillar du någon just nu - ja
Tycker du om godis - ja
Äter du ofta onyttig mat - ja (tjockis, om nom nom)
Tycker du att du själv är smart -  nej
Vad är det sämsta hos dig - vet inte
Vad är det bästa hos dig - jag är rakt på sak och vet vad jag vill!
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - nej
Sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, dans, sång


BRUKAR DU...
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - nej
Snusa - nej
Drömma mardrömmar - ja
Gå i skolan - ja
Ljuga - det händer
Vilja dö - har väl hänt nån gång

NÄR...
Åt du senast - nu
Läste du ut en bok senast? - idag
Köpte du något senast -  idag
Svor du senast - nyss
Sjöng du senast - vet inte

HAR DU...

För många vänner - nej
En pojkvän - nej
Färgat håret - ja
Några piercings -  nej
Några tatueringar - nej






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?