Over and over, I'm upside down, help me turn my life around ♪♫

"Äntligen" är nyårsafton här igen, satan vad 2011 har gått fort! Under årets gång har jag varit med om en hel del spännande saker, både bra och dåliga. Men ikväll/inatt välkomnar vi 2012 med ett jävla drag, det lovar jag!!

Höjdpunkter 2011:
- Melodifestivalen med kusinen Linda (Mars)
- Prao på BodaBorg (April)
- Konfirmation (Maj)
- Varit med kompisar mer än 2010
- Familjesemester i Halland/Falkenberg, träffade Jojje Jönsson (Juli)
- Fyllde 15 underbara år! (September)
- Träffade Samuel igen efter ungefär 1,5 år! (Oktober)
- Prao på Jiges med Johanna, skitroligt (Oktober)
- Träffade min saknade kusin CW igen efter 14,5 år (December)
- Nyårsfest! (Ikväll!!)

Jag vill passa på att tacka mina underbara vänner och min familj för ett grymt 2011. Jag har haft jättekul under året och jag hoppas att jag kommer ha dubbelt så roligt under 2012. Tack allihopa!

Kvällens outfit;
Röd-vit rutig skjorta (farmors)
Ljusblått linne (GinaTricot)
Mörblå jeansleggins (Cubus)
Plastslips (Dollarstore)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?