Skola imorron...

Ja, rubriken säger väl allt? Aja. Har iaf fått reda på att vi slipper ha sal 14 som hemklassrum äntligen. Tyckte jag, tills jag fick reda på att vi ska ha sal 2! Alltså, nej, inte okej... ._.
Men inget att göra åt det, bara att gilla läget. (hatahatahata) <------ !!

Aja, idag ska jag väl inte göra så mycket trorjag. Ska till veterinären (stavning?) kvart i tre, minns inte varför. Antingen ska hunden få en spruta eller så skulle dom kolla om hon har typ tandsten eller vad det var. Vet inte riktigt. Efter det ska jag kanske vara med Jossan, för jag saknar henne, och har inte varit med hon sedan... nångång... Kommer inte ihåg, och då är det illa! :o
Men vi lär väl bara dra till storgungan och njuta av sista lediga dagen.

Äckligt gammal bild... Minns ni? (November 2010)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?